Verhuur

Verhuur van ons groepshuis “De Clan”

Ons groepshuis De Clan is gedurende de zomervakantie te huur als accommodatie voor scoutinggroepen. Het groepshuis is gedurende het jaar niet beschikbaar voor weekendverhuur in verband met eigen gebruik. Ook verhuren we ons groepshuis in de avond niet als feestlocatie aan derden.

De Clan is gelegen in een rustige woonwijk in het zuidwesten van Den Haag, vlakbij het strand van Kijkduin en naast Meer en Bos. Het gebouw beschikt over 3 lokalen, een grote centrale hal en een ruime keuken met 5 pits gasstel, oven en combimagnetron. Er zijn 3 toiletten en 2 douches.

Het buitenterrein is omsloten door een houten hekwerk dat afgesloten kan worden, en is dus veilig voor kleine kinderen. In overleg is pionierhout te gebruiken.

Ben je als scoutinggroep geïnteresseerd om het groepshuis in de zomervakantie te huren, kijk dan in onderstaande kalender voor de beschikbaarheid. Stuur vervolgens een e-mail naar verhuur@scoutingferguson.nl voor meer informatie en/of een offerte.